Thursday 2 February 2012

cinta dan nafsu 2


Kemudian Halimah berkenalan dengan Hamdan. Lelaki bujang yang bekerja sebagai pegawai system maklumat di sebuah syarikat swasta. Hamdan berumur 28 tahun, terlalu muda untuk Halimah. Namun sikap Hamdan yang mesra dan pandai mengambil hatinya mencuri hati Halimah. Mereka berkenalan di kedai runcit di taman perumahan yang dia tinggal. Hamdan yang juga kebetulan tinggal di situ secara tidak sengaja terlanggar Halimah yang sedang menyangkung memilih bawang di dalam bakul. Berkali-kali Hamdan meminta maaf dengan Halimah. Halimah yang terpegun dengan wajah sederhana tampan Hamdan memaafkan keterlanjuran yang Hamdan tidak sengajakan. Sebagai balasan, Hamdan menghantar Halimah pulang.
Sepanjang perjalanan, mereka berkenalan tentang diri masing-masing. Hamdan masih bujang dan tinggal di rumah yang di beli di bahagian rumah mewah. Dia anak yatim piatu, tiada sedara mara. Di besarkan di rumah anak-anak yatim dan telah melanjutkan pelajaran di luar negeri dalam bidang perkomputeran.
Sementara Halimah pula berbohong kepada Hamdan. Dia mengatakan bahawa dia adalah isteri orang dan suaminya tinggal di kampung bersama anak-anaknya dan tinggal menyewa bersama kawannya yang juga bujang. Perkenalan mereka telah memberikan Halimah satu hentaman yang hebat dalam hidup tentang nilai cinta. Halimah mengakui bahawa dia diam-diam menyintai Hamdan, maka tidak hairanlah Halimah selalu menghantar sms kepada Hamdan.
Perhubungan mereka yang agak rapat juga telah memberikan satu perasaan yang aneh dalam diri Hamdan. Dia juga sebenarnya mencintai Halimah, namun perasaan itu cuba dibuangnya jauh-jauh lantaran apa yang diketahuinya bahawa Halimah adalah isteri orang, lebih-lebih lagi umur mereka yang 14 tahun jaraknya.
Namun satu tragedi telah merubah segalanya. Pada hari itu, Halimah telah mengambil cuti kerana dia sudah berjanji dengan budak-budak bangla yang ingin me’langgan’nya. Setelah siap memakai tudung satin putih, pemberian Anand, bos departmentnya yang gemar melihatnya meneguk ledakan air mani dari konek Anand yang di kolom ketika tudung satin itu berbalut kemas di kepalanya, Halimah pun keluar menunggu teksi ingin menuju ke rumah sewa budak-budak bangla yang menjanjikan habuan sebanyak RM1000. Agak lumayan, sebab itulah Halimah bergaya yang istimewa untuk budak-budak bangla itu pada hari itu.
Dengan memakai baju T lengan panjang berwarna coklat yang sendat membalut tubuhnya yang sedang membusung hampir 5 bulan itu, Halimah pun menuju ke rumah sewa budak-budak bangla setelah teksi menurunkannya di simpang sebuah taman perumahan. Punggungnya yang lebar bergegar dan melenggok di setiap langkahnya. Skirt hitam yang sendat membaluti tubuhnya, memberikan pandangan betapa seksinya setiap lengkuk tubuh wanita mengandung yang tonggek itu.
Setibanya di rumah sewa ‘pelanggan’nya, Halimah disambut penuh mesra oleh budak-budak bangla yang selalu menikmati tubuhnya sebelum itu. Namun setelah dia masuk ke dalam rumah, alangkah terkejutnya dia, kelihatan ada 10 orang bangla sedang menantinya. Setiap seorang memerhatikan tubuhnya penuh nafsu.
Tanpa cakap banyak, Halimah terus dikeroyok oleh budak-budak bangla itu. Dia di suruh supaya berdiri tegak di tengah rumah sambil tubuhnya di ramas dan di usap oleh kesemua bangla-bangla yang sudah bogel dan menanti waktu yang sesuai untuk menjamah tubuhnya. Tubuhnya dipeluk, dicium, di raba. Perutnya berkali-kali menerima usapan mesra dari meraka, bahkan punggungnya juga menjadi sasaran hidung-hidung nakal yang teringin menciumnya. Pehanya yang sendat di baluti skirt yang ketat itu berkali-kali di jilat penuh nafsu, buah dadanya yang mengkal di raba kasar, tudung satin yang kemas membalut kepalanya berkali-kali di usap dan dicium oleh lelaki-lelaki bangla itu.
Halimah di suruh berlutut dan di suruh mengolom kesemua konek-konek bangla yang sedang keras minta di hisap. Halimah terpaksa akur walau pun hatinya bermain dengan perasaan antara takut dan bernafsu. Satu demi satu konek bangla itu di hisap Halimah. Bangla-bangla itu menikmati konek mereka di hisap oleh Halimah. Kepala Halimah yang kemas di baluti tudung satin berwarna putih itu kelihatan turun naik menenggelamkan konek-konek yang melacurkan harga diri Halimah.
Kemudian Halimah di suruh supaya mengangkang di atas meja. Seorang bangla yang sudah siap menghunuskan koneknya menyelak kain Halimah ke atas. Terpampanglah seluruh kaki Halimah yang putih gebu itu membuatkan nafsu semua bangle itu semakin berahi. Seluar dalam Halimah di lorotkan hingga tanggal. Kemudian bangle tadi terus menyodok koneknya masuk ke dalam cipap Halimah tanpa amaran. Meraung Halimah ketika konek bangle yang besar itu menceroboh lubang cipapnya tanpa amaran. Halimah di suruh supaya menghisap konek-konek yang terpacak menghala mukanya. Semantara kedua-dua tangannya sibuk melancapkan konek-konek yang minta dilancapkan.
Halimah menikmati penuh nafsu. Dirinya bagaikan di syurga, dikelilingi konek-konek yang bakal memberikannya puncak kepuasan yang dikejari selama ini. Bangla yang sedang menghayun cipap Halimah tidak dapat bertahan. Perut Halimah yang sendat berbungkus baju t berwarna coklat di pegang kuat. Hallimah tahu, bangle yang sedang menujahnya itu stim gile dengan peritnya yang sarat mengandung, malah sendat dibaluti baju yang ketat itu. Halimah melentikkan tubuhnya sambil mengemut kuat konek yang semakin kuat menghentam dasar cipapnya. Akhirnya, bangle itu mengerang kuat, bersama dengan ledakan air maninya yang hangat memenuhi lubang cipapnya.
Kemudian seorang demi seorang bergilir-gilir menikmati cipapnya yang terkangkang menadah setiap tujahan. Halimah benar-benar klimaks. Dia juga sedar bahawa ketika dirinya sedang klimaks, konek bangle yang sedang berendam di dalam mulutnya memuntahkan air maninya yang pekat terus ke tekaknya. Berteguk-teguk air mani bangle iu Halimah telan penuh nikmat.
Halimah kemudiannya di suruh menonggeng di atas lantai. Seorang demi seorang menjolok cipap dan jubornya. Malah ketika di dalam posisi begitu, tiada seorang pun yang melepaskan air maninya di dalam cipap Halimah, semuanya ingin menikmati betapa sedapnya memancutkan air mani masing-masing di dalam jubor wanita yang sedang sarat mangandung itu. Bontot tonggek Halimah yang lebar itu memang menjadi objek yang paling digilai oleh bangle-bangla tersebut. Sambil bontotnya di bedal, mulutnya juga menjadi sasaran menerima tusukan penuh nafsu dan sekali gus menerima pancutan-pancutan air mani yang berbagai rasa. Halimah sudah tidak larat, dia hanya mengikut sahaja. Dirinya sudah tidak mampu untuk berbuat apa-apa, sudah tidak mampu untuk memberikan tindak balas yang bernafsu, hanya menyerah menjadi hamba nafsu binatang-binatang yang buas menjamah tubuhnya.
Selepas mereka semua puas mengerjakan Halimah, mereka mengurung Halimah di dalam sebuah bilik. Halimah tidak mampu untuk berbuat apa-apa. Dia hanya merelakan dirinya disimpan untuk dipergunakan lagi. Dia terlalu penat menikmati kepuasan yang dicari-cari selama ini, malah terlalu penat juga melayan nafsu lelaki-lelaki yang menikmati tubuhnya.
Dari pagi sampai ke petang, seorang demi seorang lelaki bangle masuk ke bilik bagi memuaskan nafsu. Tubuh gebu Halimah yang sedang sarat mengandung itu menjadi tempat lelaki-lelaki bangle memuaskan nafsu serakah masing-masing. Bagi mereka, Halimah merelakan dirinya diperlakukan sedemikian rupa. Jika tidak, masakan Halimah sudi datang menyerah diri dengan memakai pakaian yang betul-betul ketat membaluti tubuhnya yang mengandung itu.
Wajah Halimah yang cantik bergincu dan berbedak sejak pagi akhirnya comot dengan lendiran air mani yang sudah kering, malah ada juga yang masih basah. Tudung satin yang membalut kepalanya kusut masai serta dicemari beberapa kesan tompokan air mani. Di sana sini tompokan mani jelas kelihatan di bajunya yang sendat, paling banyak di bahagian perutnya yang membuncit. Skirt hitam yang ketat membalut punggung lebarnya yang tonggek tu terkoyak sampai ke pinggang. Terkangkang Halimah tidak sedarkan diri. Dari pagi sampai ke petang, hanya air mani bangle-bangla itu yang mengenyangkan perutnya. Nasi bungkus dan air oren yang bangle itu belikan langsung tidak tercuit di penjuru bilik.
Menjelang tengah malam, setelah dikerjakan sekali lagi beramai-ramai, Halimah di hantar pulang oleh bangle-bangla itu menggunakan teksi. Terhoyong hayang Halimah di papah bangle-bangla hingga ke pintu rumah dan diitnggalkan Halimah sendirian terduduk lemah di depan pintu rumah. Baju dan kain yang Halimah pakai pada siang hari telah di tukar dengan seluar jeans dan kemeja oleh bangle-bangla itu sebelum menghantarnya pulang. Namun, tudung yang bertompok dan hamis dengan bau air mani masih melekat di kepalanya tidak bertukar.
Lemah longlai Halimah masuk ke biliknya. Lubang cipap dan jubornya terasa begitu perit. Malah masih terasa licin dan lelehan-lelehan saki baki air mani yang sedikit sesekali mengalir keluar dari kedua-dua lubangnya itu. Halimah meraba-raba perutnya, terasa senak. Malah semakin tak sedap di rasakan. Halimah menuju ke bilik mandi, sebelum itu, seluruh pakaiannya ditanggalkan ke lantai. Tudungnya yang tengik dengan bau air mani di campakkan ke dalam bakul pakaian kotor. Seikat wang berjumlah RM1000 dicampakkan ke atas meja solek. Sambil telanjang, Halimah berjalan menuju ke bilik air. Perutnya yang membusung membuai bersama langkahnya.

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger templates

Blogroll

Blogger news