Thursday 2 February 2012

cinta dan nafsu 1


Sejak diceraikan suaminya, Halimah membawa diri berpindah ke negeri lain. Hendak menumpang sedara mara, masing-masing sudah tidak mengaku sedara. Itulah jadinya akibat berlaku curang. Dia ditangkap ketika sedang enak bersetubuh tanpa seurat benang dengan seorang lelaki India di kebun getah. Suaminya yang mengesyaki kecurangan Halimah memberitahu orang kampung jika mereka ternampak isterinya tolong beritahunya secepat mungkin sebab, dari pagi sampailah dah nak masuk waktu isyak, batang hidung Halimah langsung tak nampak. Katanya nak ke bandar, menumpang Muthu, tapi dah malam masih tak nampak-nampak batang hidungnya. Bukan sekali dua, malah dah berkali-kali dia macam tu. Mujurlah ada sorang mamat tu dia terperasan pulak kelibat kereta Muthu masuk ke kebun getah sewaktu maghrib tadinya. Apa lagi, bergegas dia orang menyerbu. Maka terkantoi la Halimah yang tengah sedap mengangkang menerima tusukan berahi dari Muthu. Masing-masing tengah bogel habis time tu.
Teruk Muthu kena belasah, dalam keadaan bogel pulak tu. Bini Muthu pulak tak henti-henti membebel dalam bahasa India marahkan suaminya sambil membiarkan orang kampung belasah laki dia. Sanggup dia tinggalkan anak-anak dia sendiri kat rumah sebab dah bengang sangat bila dapat tahu lakinya curang dengan perempuan melayu. Akhirnya, malu punya pasal, Muthu pun pindah dari kampung tu anak beranak.
Si Halimah pulak, dia tak kena belasah malam tu. Cuma kena heret masuk dalam kereta lakinya dan di bawak balik dalam keadaan telanjang cam tu. Kat rumah, lakinya membebel macam nak gila. Halimah cuma mampu nangis je. Akhirnya dia diceraikan dengan talak 2 dan di halau untuk tinggalkan kampung esoknya. Maka Halimah pun pergi la membawa hati nan lara keluar dari kampung menuju ke negeri lain bersama perutnya yang semakin berisi. Dia ketika itu mengandung 2 bulan, anak hasil benih Muthu yang menjadi selepas dah selalu kena pancut. Suaminya tak tahu dia mengandung time tu. Perkahwinannya dengan bekas suaminya tak menghasilkan apa-apa, suaminya mandul agaknya.
Di negeri X, Halimah menumpang di rumah kawan lamanya. Seorang andartu yang bekerja di sebuah pasaraya sebagai cleaner. Kawannya membantu Halimah mencari kerja dan akhirnya Halimah diterima bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang elektronik. Halimah tak memilih sngat soal kerja, yang penting baginya ada duit untuknya menyambung hidup, lebih-lebih lagi perutnya dah makin besar.
Halimah sedar, sepanjang dia bekerja di kilang, ramai juga lelaki yang tertarik dengannya. Bontotnya yang tonggek sebab bebanan perut seringkali menjadi jelingan nakal lelaki-lelaki kat kilang. Wajahnya yang cantik dan sesuai dengan usianya yang 42 tahun itu juga menyerikan dan memberikan pandangan yang seksi. Tetapi masing-masing tak berani nak mengayat sebab perut Halimah yang membusung tu memberikan gambaran bahawa dirinya adalah isteri orang, padahal, dia janda sebenarnya.
Halimah sedar, dia tak harus mengulangi kesilapannya yang lalu, namun gelora batin wanita mengandung yang kesepian itu sukar untuk dikekang. Hanya dengan melancap sahajalah dia melempiaskan nafsunya. Hendak menikmati persetubuhan yang nyata, tiada siapa yang berani nak mengorat. Halimah akhirnya berazam, dia tahu bahawa ramai lelaki di kilang tu yang geram dengan dirinya. Jadi, jika ada sesiapa yang cuba-cuba untuk mengambil kesempatan dengan merabanya atau berkata lucah dengannya, dia akan perangkap lelaki itu untuk menjadi pemuas nafsunya. Secara tak langsung, jika nasibnya baik, lelaki tu boleh jadi bapak budak yang dikandungnya.
Plan setan Halimah nampaknya menjadi. Darus, operator mesin yang bekerja satu syif dengan Halimah nampaknya menjadi mangsa. Ianya terjadi apabila Darus yang memang geram dengan tubuh Halimah yang melentik akibat mengusung perutnya yang membusung tu bertindak meraba bontot Halimah sewaktu Halimah sedang berdiri sendirian menyusun komponen elektronik ke dalam kotak. Halimah hanya tersenyum membiarkan perbuatan Darus. Menyedari Halimah tidak membantah, Darus sekali lagi meraba bontot Halimah, malah diramasnya kuat dengan perasaan yang geram.
“Kenapa nak ke?” Tanya Halimah.
“Sekarang boleh? Kat mesin saya line clear. Orang tak ada.” Kata Darus.
Halimah pun setuju dan terus meminta seseorang menggantikan tempatnya dengan alas an ingin berehat sebentar sementara Darus sudah sedia menanti di mesinnya yang sepi tidak berjalan akibat rosak itu.
Halimah berdiri rapat mengadap dinding mesin sementara Darus menyangkung di belakang Halimah menyembamkan mukanya di bontot Halimah. Tangannya meramas bontot Halimah kegeraman. Kemudian Darus menyelak baju kurung Halimah yang sendat tu ke atas punggung dan bontot Halimah yang lebar tu di tatapnya geram. Halimah melentikkan punggungnya memancing nafsu Darus. Tak tahan dengan tindakan Halimah, Darus pun keluarkan koneknya dari celah zip seluar yang terbuka dan dia melancap sambil matanya melahap bontot lebar Halimah yang sendat dibaluti kain itu.
“Cepatlah, nanti orang datang” pinta halimah.
Tanpa buang masa, Darus selak kain Halimah ke atas dan koneknya menyelinap masuk ke lubang gatal Halimah melalui seluar dalam Halimah yang diselakkan itu. Cipap Halimah yang berair akibat bernafsu nak menikmati konek itu menikmati konek Darus keluar masuk dengan laju. Bontot Halimah bergegar akibat berlaga dengan perut Darus yang boroi. Tak sampai beberapa minit, air mani Darus pun terpancut-pancut mengisi lubang cipap Halimah. Halimah hampa dengan prestasi Darus.
“Aku tak tahan lah dengan bontot kau Limah” alasan Darus yang tidak dapat Halimah terima.
Namun apakan daya, bukan senang nak cari lelaki gentleman nak mengorat dia, jadi sementara Darus dah ada depan mata, dia pun terima je lah. Selalu juga mereka berzina, tak kira kat kilang atau luar kilang, pasti Halimah bersedia menonggeng untuk Darus. Namun nampaknya memang Darus bukannya lelaki yang Halimah perlukan. Prestasi Darus yang tidak menyerlah ketika menyontotnya menghampakan Halimah. *diterbit untuk seksfantasia* Pelbagai janji yang Darus berikan namun hasilnya tetap sama. Akhirnya Halimah mengambil keputusan untuk tidak melakukan affair lagi dengan Darus. Lagi pun Darus tu suami orang. Bahaya jika perhubungan mereka diketahui orang.
Tetapi, cubaan Halimah untuk memenuhi tuntutan nafsunya tidak terhenti di situ sahaja. Ramai juga lelaki-lelaki di kilang itu yang diam-diam menjadi boneka nafsu Halimah. Taktiknya yang gemar memakai pakaian yang ketat membalut tubuhnya yang mengandung itu benar-benar menjayakan rancangannya. Dalam sehari, tak sah kalau tak ada konek lelaki yang berkubang dalam cipapnya. Hampir setiap hari Halimah menonggeng menikmati pelbagai konek yang mengidam tubuhnya yang gebu dan tonggek itu. Baju mengandung sama sekali tiada dalam senarai pakaian yang dimilikinya, terlalu longgar alasannya. Baju kurung, skirt labuh, t-shirt, dan blaus sahajalah yang menjadi pakaian rasmi Halimah sambil dipadankan dengan tudungnya yang berbagai warna itu.
Ternyata gelora nafsu wanita yang mengandung itu benar-benar bangkit menyerlah. Bukan setakat operator-operator dan bos departmentnya, malah budak-budak bangla juga selalu menikmati tubuhnya hinggakan Halimah terpaksa menggadaikan lubang jubornya dalam terpaksa setelah berkali-kali di belasah budak-budak bangla yang gian kepada tubuhnya. Walau pun sudah di larang, tetapi budak-budak bangla yang biasanya menyetubuhinya seramai 3 orang serentak itu berkali-kali merogol lubang jubornya. Halimah tahu, dirinya begitu hina, menjadi pemuas nafsu lelaki-lelaki yang mengidamkan tubuh lentiknya yang membusung, namun, dia juga berasa puas kerana bukan setakat nafsunya sahaja dapat dipenuhi, malah dia juga dilimpahi dengan wang ringgit yang datang mencurah-curah dari lelaki-lelaki yang menyetubuhinya.

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger templates

Blogroll

Blogger news