Thursday 2 February 2012

cinta dan nafsu 3


Esoknya, mimpi ngeri Halimah menjelma. Perutnya yang dirasakan tidak sedap sejak pulang dari rumah sewa bangla semalam semakin sakit menyucuk. Halimah mengerang mengejutkan teman serumahnya pada subuh pagi itu. Rakannya terkejut. Halimah tumpah darah. Akhirnya Halimah dikerjakan ke hospital. Halimah di tahan di wad kerana kehilangan darah yang amat banyak. Tubuhnya lesu. Kandungannya keguguran. Halimah tak mampu untuk menangis. Segalanya gara-gara nafsunya yang tidak dapat dibendung. Halimah mula merasakan penyesalan akibat perbuatannya.
Seseorang masuk ke wadnya. Dia cukup mengenali wajah lelaki itu. Hamdan tersenyum memandangnya. Di tangannya menjinjit sebungkus buah epal.
“Akak macam mana sekarang?” Tanya Hamdan sambil duduk di tebing katil. Tangannya mengusap ubun-ubun Halimah.
“Akak sedih Dan.. Akak keguguran.. Err… Macammana Hamdan tau akak kat hospital?” Tanya Halimah lemah.
“Teman serumah akak bagi tau pagi tadi. Saya risau, akak tak jawab call saya, sms pun tak jawab. Saya pun terus pergi rumah akak.. Jadi akak macammana sekarang?” Tanya Hamdan.
“Ok sikit hari ni.. Hamdan sorang je” Tanya Halimah lesu.
“Ye kak.. Hmmm.. suami akak mana? Dia tau tak akak kat hospital sekarang ni?” Tanya Hamdan.
Halimah terkedu hendak menjawab soalan Hamdan. Lidahnya kelu, otaknya beku. Terasa bersalah menipu lelaki yang menyayanginya itu hidup-hidup. Halimah takut, jika dia menceritakan perkara sebenar, Hamdan akan meninggalkannya. Perasaan saying Halimah kepada Hamdan sudah lebih dari seorang kakak kepada seorang adik. Dia mencintai Hamdan. Dia mencintai lelaki yang terlalu jauh usia dengan dirinya. Halimah menitiskan air mata. Seribu penyesalan dan rasa bersalah menghantui dirinya.
“Kak… kenapa ni? Akak janganlah sedih… “ pujuk Hamdan sambil menggenggam erat tangan Halimah.
“Bukan Dan… akak bersalah kepada Hamdan…” kata Halimah teresak-esak.
Hamdan keliru, dia tidak tahu apa sebenarnya yang berlaku. Halimah sedar perubahan sikap Hamdan. Halimah nekad, Hamdan terima atau tidak, dia tetap nak ceritakan juga. Maka pecah sudah lah rahsia diri Halimah yang selama ini disimpan dari pengetahuan Hamdan. Air mata mengalir keluar tak henti bersama seribu satu rahsia yang dibongkar. Ternganga Hamdan mendengar setiap butir kata-kata Halimah yang diiringi esakan dan suaranya yang masih lesu.
“Kenapa akak tak beritahu saya selama ini kak… Kenapa akak mesti tipu saya…” kata Hamdan tertunduk, matanya sayu menatap perut Halimah yang tidak lagi membusung.
“Maafkan akak… Akak sembunyikan perkara sebenarnya supaya akak dapat selalu bersama Hamdan.. Akak tak nak Hamdan jauhkan diri dari akak… Akak takut Hamdan pandang akak hina… Akak takut Dan…. “ kata Halimah teresak-esak.
Hamdan terdiam seribu bahasa. Mulutnya terkunci. Suara Halimah menceritakan kisah silamnya seolah berulang-ulang bermain di otaknya. Hamdan seperti tidak dapat terima dirinya di tipu sedemikian rupa oleh wanita yang disayangi.
“Dan.. memang berat untuk akak cerita… tapi.. biarlah apa pun yang jadi.. akak tak nak terus menipu Hamdan…. Terpulanglah kepada Hamdan untuk terima akak atau tidak… Akak menyesal Dan.. Menyesal atas semua yang akak dah lakukan dulu… Akak berdosa Dan… Maafkan akak Dan…” kata Halimah teresak-esak.
Hamdan bangun berdiri. Dia menatap mata Halimah dalam. Perasaan geram akibat ditipu dan perasaan sayang yang mendalam bermain silih berganti di kotak fikirannya. Hamdan kucup dahi Halimah lembut dan terus berlalu pergi dari situ. Halimah terkedu sendirian, memerhatikan setiap langkah Hamdan meninggalkannya sendiri.
Seminggu selepas itu, Halimah dibenarkan keluar dari wad. Dia terkejut kerana bil wadnya telah dilangsaikan atas nama Hamdan. Selepas pulang ke rumah, Halimah terus pergi ke rumah Hamdan. Pintu pagar tidak berkunci. Halimah memberi salam. Kemudian Hamdan membuka pintu. Sambil tersenyum dia mempelawa Halimah masuk ke rumah. Dia mempersilakan Halimah duduk sementara dia terus menuju ke dapur. Selang beberapa minit, Hamdan keluar ke ruang tamu bersama segelas air oren.
“Dan… akak minta maaf ye.. Hamdan masih marah kat akak…” Tanya Halimah penuh simpati.
“Kak…. Akak pun tahu kan.. dalam hidup saya tak ada sesiapa kak… Cuma akak sorang… Memang mulanya saya rasa marah kak… tapi… akhirnya saya tertanya dalam diri sendiri… kenapa saya sayang akak… Kak Limah… akak tahu tak kenapa saya sayang akak?” Tanya Hamdan sambil terus meletakkan gelas ke atas meja dan terus duduk rapat di sebelah Halimah. Peha mereka bersentuhan.
“Akak tak tahu Dan…. Kenapa Dan…” Tanya Halimah keliru.
“Kak… dulu… berkali-kali saya terfikir… Betapa bertuahnya suami akak memperisterikan akak. Serba serbi cantik… Hinggakan saya sendiri terfikir bahawa… Alangkah bagusnya jika saya dapat merampas akak dari suami akak… Akak faham maksud saya…” Tanya Hamdan dengan nada suara perlahan.
“Dan… akak…. Err…. “ Halimah gugup mendengar luahan hati Hamdan.
“Kak…. Sejarah antara akak dan bekas suami akak tu lupakanlah… Saya tak pandang segala kesilapan akak dahulu.. Sekarang saya bercakap jujur dan ikhlas depan akak… Saya sebenarnya menyintai akak…” terus sahaja Hamdan mengucup bibir mekar Halimah.
Halimah bagaikan di awangan. Dia berkucupan dengan lelaki yang di cintainya dalam diam. Dia berasa lega dengan segala kata-kata Hamdan. Halimah merebahkan diri di dalam dakapan Hamdan.
Selama sebulan mereka bermadu kasih, tidak pernah sekali pun mereka melakukan perbuatan yang terlalu berat. Sekadar berkucupan dan berpegangan tangan. Halimah telah berhenti kerja di kilang. Itu pun Hamdan yang galakkan, kerana Hamdan lebih suka Halimah bekerja sebagi orang gaji di rumahnya. Namun bagi Hamdan, ianya lebih bagaikan seorang isteri kepadanya cuma bezanya masih belum ada ikatan. Pada waktu siang, Halimah bekerja di rumah Hamdan dan pada waktu malam, Halimah pulang ke rumah sewanya. Begitulah kehidupan Halimah seharian. Sekurang-kurangnya dia dapat melupakan kisah gelapnya yang menyundal di kilang. Dia ingin memulakan hidup baru bersama Hamdan. Tak kisahlah orang nak cakap apa pun, yang penting Hamdan tetap sayang kepadanya dan Hamdan tidak tahu kisah gelapnya sewaktu bekerja di kilang, termasuk peristiwa di setubuh beramai-ramai oleh mat-mat bangla hingga menyebabkan dirinya keguguran.
Pada satu hari, Hamdan mengajak Halimah makan di luar. Hamdan memilih restoran tepi laut yang agak jauh dari kota dan romantic keadaannya. Di situ Hamdan menyuarakan hasrat hatinya untuk menyunting Halimah menjadi suri hatinya. Sukanya Halimah bukan kepalang. Cuma dia sahaja yang tahu betapa dia benar-benar mengharapkan detik dan ketika itu. Walau pun Halimah menyintai Hamdan sepenuh hatinya, namun, Halimah masih ragu adakah Hamdan benar-benar menyintainya lantaran umur mereka yang terlalu jauh usianya. Dirinya bukan setakat layak menjadi kakak kepada Hamdan, malah, menjadi ibunya juga tidak mustahil. Halimah takut cinta Hamdan kepadanya bakal berubah lantaran jarak usia mereka begitu jauh memisahkan.
“Dan… akak tak ada masalah jika benar Hamdan benar-benar ingin memperisterikan akak, sebab diri kita memang sudah tiada sesiapa lagi. Hanya kita berdua sahaja. Tetapi akak takutlah Dan… “ kata Halimah.
“Akak takut apa…. Bagi tahu Hamdan… “ pujuk Hamdan.
“Umur kita jauh jaraknya. Akak 42 tahun.. Hamdan pulak 28 tahun.. Akak takut bila akak dah tak cantik nanti, Hamdan akan tinggalkan akak… Lagi pun siapalah akak ni Dan… Ramai lagi rasanya perempuan yang lebih cantik dan lebih muda dari akak… “ kata Halimah sayu.
Hamdan memegang tangan Halimah. Kelembutan jari jemari Halimah menghangatkan rasa cinta Hamdan kepadanya. Hamdan tahu apa yang bermain di benak Halimah, takut cintanya pergi seiring usia Halimah yang semakin senja.
“Kak… pernah ke saya beritahu saya cintakan akak kerana rupa? Pernahkah saya beritahu cinta itu datangnya mesti 100 peratus dari rupa? Tak pernah kak…. Tak pernah… Kak… Saya cintakan akak bukan kerana wajah akak.. Wajah boleh berubah kak… Saya cintakan akak kerana ciri-ciri yang tidak mungkin susut dari diri akak.. Ciri-ciri yang tidak mungkin akan hilang, malah bagi saya, semakin menguatkan cinta saya kepada akak… “ Hamdan berkata sambil matanya merenung dalam ke mata Halimah.
“Kerana apa Dan…” Tanya Halimah.
“Kak… saya rasa akak patut rasa bertuah kerana dikurniakan tubuh yang cantik dan seksi sebegini. Tubuh akak tidak kan susut di telan usia kak… Malah, semakin lama tubuh akak semakin montok… Berbeza dengan wajah kita yang semakin pudar kecantikannya apabila kita makin tua kelak…. “ terang Hamdan.
“Jadi…. Hamdan cintakan akak kerana tubuh akak ye….” Tanya Halimah….
“Benar.. tetapi kurang tepat…. “ jawab Hamdan sambil tersenyum. Air fresh orange di sedutnya perlahan.
“Habis tu…. Apa…. Errr… akak tak tahu….” Jawab Halimah gugup.
“Kak… demi cinta… saya harap akak tak marah ye…. Saya tak main-main kak.. Saya ingin sekali memperisterikan akak kerana saya jatuh hati dengan kecantikan… punggung akak…. “ terang Hamdan terus terang.
Bangga Halimah di puji sebegitu. Terasa semakin kembang bontotnya yang sendat berkain batik lepas.
Selepas makan, Hamdan mengajaknya pulang. Sepanjang perjalanan pulang, Hamdan tak lepas meramas dan mengusap peha gebu Halimah. Sesekali tangannya menyelinap ke dalam belahan kain batik lepas Halimah. Halimah membiarkan, malah semakin meluaskan kangkangnya agar tangan Hamdan selesa menyentuh cipapnya yang berlapik seluar dalamnya. Halimah juga turut mengurut konek Hamdan yang semakin keras di dalam seluar. Masing-masing dah tak sabar nak sampai rumah. Itulah pertama kali mereka berdua bermadu asmara hingga memegang kemaluanmasing-masing penuh rasa cinta dan keberahian.
“Kak… malam ni akak tak payah balik rumah akak ye….” Pinta Hamdan setelah melabuhkan punggung di sofa.
“Boleh….. Dan betul ke… “ Tanya Halimah sambil berdiri di hadapan Hamdan.
“Betul apa kak?” Tanya Hamdan.
“Betul ke Hamdan betul-betul cintakan akak kerana punggung akak ni… Punggung akak ni dah lebar Dannn… “ kata Limah sambil meliuk-liukkan badannya di hadapan Hamdan.
Mata Hamdan liar memerhati seluruh tubuh Halimah yang diperagakan di hadapan mata. Wajah Halimah yang cantik dan bertudung itu menyejukkan hatinya. Kebaya jawa yang jarang dan sendat membaluti tubuh montok Halimah menyesakkan nafasnya. Terlihat buah dada Halimah yang dibaluti coli berwarna hitam jelas terpampang di balik baju kebaya jawa yang jarang itu. Perut Halimah yang membuncit kerana faktor usianya menambah geram di lubuk hati Hamdan. Tundunnya yang tembam dan gebu menarik minat Hamdan seperti ingin mengusapnya dan meramasnya lembut. Tangan Hamdan mengusap punggung Halimah yang tonggek.
“Betul kakkk…. “ kata Hamdan yang semakin bernafsu.
“Besarnya bontot akakkk…. Saya rela mati kerana bontot akak ni…. “ kata Hamdan lagi.
Tangannya masih meramas punggung tonggek Halimah yang dibaluti kain batik lepas yang sendat. Halimah menghalakan punggungnya ke arah Hamdan. Tanpa dipinta, Hamdan menyembamkan mukanya ke alur punggung Halimah. Bau peluh bontot Halimah di sedutnya dalam. Hamdan kemudian kembali menatap punggung Halimah yang masih di tayangkan di depan mata. Punggung lebar wanita yang layak menjadi kakak atau ibunya itu benar-benar membangkitkan gelora syahwatnya.
Halimah kemudian berlutut di hadapan Hamdan yang masih duduk di sofa. Tangannya pantas membuka seluar Hamdan. Terpacaklah konek anak muda yang selama ini dicintai itu. Anak muda yang layak menjadi adik atau anaknya itu bakal menjadi suaminya yang sah. Halimah berkali-kali menelan air liur melihat konek Hamdan yang keras berurat terpacak di hadapan matanya. Gelora nafsu Halimah semakin memuncak. Perasaan cinta dan sayangnya kepada Hamdan menambah lagi rencah hidup penuh nafsunya kepada konek Hamdan.
“Dannn… Pernah buat dengan perempuan lain tak sebelum akak?” Tanya Halimah sambil tangannya merocoh konek Hamdan di hadapan mukanya.
“Tak pernah kak…. Saya cuma selalu melancap je… bayangkan kak Limah… “ terang Hamdan.
Halimah tahu, dia bakal memadu kasih dengan anak muda yang tidak tahu langsung selok belok hubungan seksual. Halimah tidak kisah. Cintanya kepada Hamdan lebih agung dari pengalaman Hamdan. Konek Hamdan pula bukan calang-calang saiznya. Urat-urat yang timbul seolah menambah ketampanan konek anak muda yang benar-benar tegang dan keras itu.
Perlahan-lahan Halimah menghisap konek Hamdan ke dalam mulutnya. Hamdan menggeliat kesedapan, sambil matanya melihat perilaku Halimah ke atas koneknya. Kepala Halimah yang bertudung di usap manja. Halimah menghisap konek Hamdan penuh nafsu. Air liurnya berjijiran jatuh membasahi dagu dan tudungnya. Anak tekak Halimah seolah manja menyentuh kepala takuk Hamdan yang kembang berkilat di dalam mulutnya.
Hamdan menikmati koloman Halimah penuh nafsu. Itulah pertama kali konek anak muda itu di hisap. Hamdan tahu dia tidak akan bertahan lama. Air maninya semakin dirasakan ingin memancut keluar.
Halimah juga tahu pekara itu. Pengalamannya menghisap konek pelbagai lelaki memberikannya pengalaman yang terlalu matang. Dia tahu Hamdan akan terpancut lantaran kearifannya dalam seks yang masih hijau. Halimah semakin galak menghisap konek hamdan keluar masuk mulutnya. Bunyi hirupan air liurnya yang bercampur dengan air mazi Hamdan sesekali kedengaran, menambah gelora batin Hamdan.
“Kak Limahhhh….. Ohhhhh…. Sedapnya sayangggg…..” Hamdan merintih menikmati permainan seksual yang Halimah lakukan sepenuh hati.
“Kakkk…. Saya nak pancut kakkk….” Hamdan merintih tidak tertahan lagi.
“Kakkk…. Sedapppp kakkkk….. AAARRGGHHHH!!!!!”
“CROOTTTTTTT!!!!! CROOTTTTT!!! CROOTTTTT!!”
Bertalu-talu air mani Hamdan menerjah kerongkong Halimah. Halimah sedikit pun tidak berganjak. Dia masih tetap menghisap konek anak muda yang dicintai itu sepenuh hatinya. Seluruh air mani Hamdan di telan hingga kering kantung anak muda itu di sedut Halimah.
Hamdan menggelitik nikmat. Tidak pernah seumur hidupnya menikmati betapa sedapnya melepaskan benihnya ke dalam mulut seorang wanita. Itulah pengalaman yang pertama kali dan penuh bermakna buat Hamdan.
Halimah meneguk air mani Hamdan bagaikan meneguk minuman yang maha lazat. Halimah benar-benar menikmati air mani Hamdan yang banyak dan pekat itu. Halimah terasa bangga kerana bakal menjadi isteri seorang lelaki yang berkonek sasa dan muda, malah jumlah air maninya hampir sama banyak dengan air mani yang dikeluarkan oleh 3 orang bangla yang menyetubuhinya dahulu. Halimah tahu, dia bakal kepuasan hingga tidak terkata dengan anak muda yang dicinntai itu. Dia tahu, dia tidak silap memilih jalan.
Maka pada malam itu, terlerailah sudah kebekuan kasih sayang antara dua orang insane yang begitu jauh umurnya. Masing-masing memadu asmara bagaikan tiada lagi hari esok. Tidak cukup di sofa, mereka menyambung permainan penuh nafsu itu di bilik tidur. Dan pada malam itu jugalah Hamdan mengecapi betapa nikmatnya merasai koneknya menerobos lubang jubor Halimah. Halimah sengaja menonggeng di atas katil meminta Hamdan memasuki tubuhnya melalui lubang jubornya. Alasannya adalah sebagai hadiah untuk orang yang teramat istimewa.
Halimah menyerahkan lubang jubornya kepada Hamdan sepenuh hatinya. Dia menikmati lohong jubornya menerima tusukan konek Hamdan yang keluar masuk hingga dia merasai konek itu berdenyut melepaskan cairan yang hangat memenuhi lubang jubornya.

0 comments:

Post a Comment

 

Blogger templates

Blogroll

Blogger news